شرایط ارسال، پذیرش و انتشار داستان در سایت شبگار

شرایط ارسال، پذیرش و انتشار داستان در سایت شبگار

اگر می­ خواهید داستان تان را تسلیم شبگار کنید، لطفا پیش از آن شرایط زیر را  بخوانید و لحاظ کنید:

  1. داستان­هایِ 1000 تا 3000 کلمه مد نظرِ شبگار هستند، لطفا تعداد کلمات داستان را در ابتدای داستان، کنار اسمِ داستان ذکر کنید.
  2. فونتِ مناسب برای شبگار، بی لوتوس، با نوک 14 است. فاصله­ خطوط 1.5، و حاشیه­ های استاندارد رعایت شود.
  3. مدتِ پاسخگویی بین یک تاسه هفته است. برای پیگیری حتما تا سه هفته صبر کنید. از صبر و حوصله‌ی شما سپاسگذاریم.
  4. یک معرفی کوتاهِ پنجاه کلمه‌ای شامل سوابقِ نویسنده و یا مترجم اثر، قبل از داستان وجود داشته باشد تا به همراه داستان ضمیمه شود.
  5. ارسال داستان به صورتِ همزمان با نشریات دیگر بلامانع است، لطفا به محض پذیرفته شدنِ داستان در نشریه‌ی دیگر شبگار را مطلع کنید.
  6. داستان‌ها صرفا بر اساس ذوق و زیبایی‌شناسیِ ویراستاران شبگار برگزیده می‌شوند و این به معنیِ مردود دانستن سلایقِ ادبیِ دیگر نیست.
  7. اولویتِ شبگار، داستان‌هایی در قالب‌های متعارف، با عناصرِ شناخته شده‌ی داستان مثل طرح، شخصیت، دیالوگ و …. است.
  8. داستان‌های قبلا منتشر نشده، در اولویتِ شبگار هستند. اگر داستانتان قبلا جایی منتشر شده است، محل نشر را در بخش معرفیِ نویسنده ذکر کنید. حق انتشارِ داستان‌های پذیرفته شده به شکل کاغذی، یا در مجموعه‌ها، برای شبگار محفوظ است. تمامِ حقوقِ معنویِ اثر پس از انتشار متعلق به نویسنده و یا مترجم خواهد بود. در صورتِ انتشارِ مجددِ داستان ذکرِ نامِ شبگار ضروری است.
  9. تمام شرایط بالا برای داستان های ترجمه شده هم صدق می کند با این تفاوت که اسم نویسنده اثر هم باید لحاظ شود. علاوه بر آن فایل داستان به زبان اصلی نیز ارسال شود.
  10. داستان را از طریقِ ایمیلِ info@shabgar.com برای ما بفرستید، لطفا داستان در متنِ ای.میل نوشته نشده باشد، و از طریقِ فایلِ ضمیمه (*.doc, *.docx) ارسال شود. در عنوان ای.میل، اسم نویسنده یا مترجم، اسم داستان، و تعداد کلمات را ذکر کنید.

مشتاقانه منتظر خواندنِ داستان‌های شما هستیم.