کارگردان انیمیشن یخ زده(frozen) از والدین عذرخواهی کرد

۲۴ آذر ۱۳۹۳ | ۲۳:۵۴
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

شاید این فیلم انیمیشن تکان دهنده را دیده باشید، یخ زده با داستان خاص و متفاوتش و با تمرکزش بر رابطه‌­ی عاشقانه‌­ی دو خواهر، به جای تمرکز روی رابطه‌­ی یک دختر و پسر جوان، و کلیشه زدایی از نقش شاهزاده‌­ی سوار بر اسب سفید و جانشین کردنش با یک جوان معمولی که سوار گوزن است و بازگشت به دوره‌­ای که ترانه و آهنگ بخشی از خود انیمیشن بود نه جزء افزودنی­‌های مجاز، جایگاه خود را به عنوان موفق‌­ترین انیمیشن تاریخ تثبیت کرد، حالا با شبگار همراه باشید که بعد از یک سال چه وضعیتی در انتظار این فیلم است.

frozen 1 یخ زده

لابد فکر می‌کنید زنی که پشت سر موفق‌ترین انیمیشن تاریخ بوده، باید از این‌که بعد از یک سال هنوز بچه‌ها با آهنگ‌های فیلمش عشق می‌کنند بسیار خوشحال باشد. ولی خانم جنیفر لی کارگردان یخ زده(frozen)، می‌گوید الان بیشتر مشغول عذرخواهی از پدر و مادرهایی است که بچه‌هایشان هنوز که هنوز است درگیر انیمیشن و ترانه‌­ی برنده­‌ی اسکار آن رهایش کن (let it go) هستند.

frozen جنیفر لی

جنیفر لی در این رابطه با مجله‌ی هالیوود ریپورتر گفتگو کرده و می‌گوید:«یک سال پیش، مردم وقتی مرا می‌دیدند و می‌­فهمیدند کی هستم می‌گفتند وای چقدر عالی! ما عاشق آهنگ‌­های فیلمت هستیم. حالا بعد از یک سال قضیه این‌طوری شده که می‌گویند، آره آره، ما هنوز هم داریم همونا رو گوش می‌دیم. من دیگه به جای تشکر عذرخواهی می‌کنم.»

این ترانه­‌ی بسیار محبوب را در فیلم ادینا منزل(Idina Menzel) می‌خواند، این ترانه به صورت مستقل هم تبدیل به یک موفقیت جهانی شد و در بسیاری از جداول فروش به صدر رسید.

اگر این اینیمشن را ندیده‌اید حتما ببینید و البته این خطر را که کودکان اطراف‌تان اقلا یک سال مجذوب این انیمیشن باقی بمانند به جان بخرید.

منبع

it is for test
مدیر
0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback)‌های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها