پیشکسوتان تئاتر کودک، مهمان سیزدهم جشنواره­ی بین المللی تئاتر عروسکی

۱۷ شهریور ۱۳۹۲ | ۱:۱۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

jashnvarearoosaki-17-6-921

بخش تئاتر عروسکی ویژه­ی مخاطب کودک و نوجوان، به دبیری رامین کهن، از پیشکسوتان این فن دعوت کرده تا سه شنبه با جلسه­ای برای راهبردهای این بخش هم اندیشی کنند.

دبیرخانه­ی سیزدهمین جشنواره­ی بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان میزبان پیشکسوتان تئاتر کودک خواهد بود. بهمن امسال، سیزدهمین جشنواره­ی بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان را برگذار خواهد شد. در این دوره بخشی با عنوان و محوریت تئاتر عروسکی ویژه­ی مخاطب کودک و نوجوان به دبیری رامین کهن شروع به کار کرده است. به همین منظور و جهت هرچه بهتر برگزار کردن این بخش از جشنواره، از اساتید و پیشکسوتان تئاتر عروسکی همچون: داوود کیانیان، یدالله وفاداری، حسن دادشکر، هما جدیکار، یوسف صدیق، آزاده پورمختار، هنگامه مفید، عادل بزدوده، پوپک عظیم پور، اردشیر صالحپور، شهرام زرگر، شهرام کرمی، فریبا رئیسی، حسین فدایی حسین، اسماعیل خلج، منوچهر اکبرلو، مجتبی مهدی و مریم کاظمی دعوت به عمل آمده است؛ تا در روز سه شنبه 19 شهریور، جهت هم­اندیشی و انتقال تجربه در این بخش؛ در جلسه­ی ویژه­ای واقع در ساختمان معاونت فرهنگی و پژوهشی با حضور معاون فرهنگی دانشگاه هنر و دبیر این بخش از جشنواره ، حضور پیدا کنند.

jashnvarearoosaki-17-6-92

در بخش کودک و نوجوان جشنواره­ی سیزدهم بخش­هایی همچون: آموزش و پژوهش، سمینار و مقاله، ترجمه و تالیف، برگزاری کارگاه­های داخلی و بین­المللی آموزشی در دانشکده های واقع در تهران و شهرستانها، مسابقه­ی نمایشنامه­نویسی، مسابقه­ی تئاتر صحنه و محیطی و… برگزار خواهند شد. پس از جلسه­ی روز سه شنبه 19 شهریور، و هم­اندیشی با اساتید و پیشکسوتان این عرصه، به زودی فراخوانی عمومی جهت شرکت دانشجویان و علاقه مندان در این بخش منتشر خواهد شد.

it is for test
مدیر
0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback)‌های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها