هشت میلیون گلبرگ بر روستایی در کاستاریکا باریدند

۱۶ فروردین ۱۳۹۳ | ۱۴:۴۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

شرکت تبلیغاتی بین المللی مک کان (mccann) عکاس معروف نیک میک را به خدمت گرفته تا پروژه‌­ی جدیدشان برای تلویزیون جدید سونی عکاسی کند. تلویونی که قرار است جزییاتی را تا چهار برابر تلویزیون­‌های قبلی نشان دهد.

تیم تبلیغاتی به کاستاریکا پرواز کردند، و در محیط رنگارنگ و پر از گل و گیاه دو هفته را به جمع کردن گلبرگ­‌های متعدد با رنگ‌ها و شکل‌های مختلف پرداختند. این گل‌ها تبدیل به رسانه­‌ی اصلی برای انتقال پیام این پروژه شدند: برای نمایش دقت تلویزیون سونی در نمایش جزییات، گلبرگ‌ها منفجر شدند، به هوا پرتاب شدند و بر منظره‌­ی روستای بی‌نظیر وزیدند، خیابان‌­ها را پوشاندند، و از آتش‌فشان فوران کردند. تماشاچی این تبلیغ به سرعت غرق در جذابیت و رنگارنگی تصاویر می‌­شود. این تیزر نمونه­‌ای واقعی از رئالیسم جادویی است. صد سال تنهایی مارکز را به یاد دارید؟ اصلا بعید نیست که این ایده از کتاب صد سال تنهایی گرفته شده باشد.

نکته‌­ی مهم و اساسی واقعی بودن گلبرگ­‌هاست که به هشت میلیون قطعه بالغ می­‌شدند و وزنی در حدود سه و نیم تن داشتند. یک تیم جلوه‌­های ویژه­‌ی انگلیسی مسئول فوران گلبرگ‌­ها و وزیدن آن‌ها شدند.

پیشنهاد می‌کنم هنگام دیدن عکس‌ها، آهنگ میلیون میلیون گل رز که هم نسخه اصل روسی و هم نسخه فارسی دارد و هم‌چنین تماشای این تبلیغ یک دقیقه‌ای را از دست ندهید:

لینک ویدئو

منبع

4 هشت میلیون گلبرگ بر روستایی در کاستاریکا

8 هشت میلیون گلبرگ بر روستایی در کاستاریکا

7 هشت میلیون گلبرگ بر روستایی در کاستاریکا

3 هشت میلیون گلبرگ بر روستایی در کاستاریکا

2 هشت میلیون گلبرگ بر روستایی در کاستاریکا

6 هشت میلیون گلبرگ بر روستایی در کاستاریکا

1 هشت میلیون گلبرگ بر روستایی در کاستاریکا

it is for test
مدیر
0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback)‌های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها