پلنگی بیمارستان هندوستان را به تعطیلی کشاند

۶ اسفند ۱۳۹۲ | ۱۲:۲۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

پلنگی در هندوستان در شهر میروت در هندوستان در شهر فراری شده است، پلیس و ارتش و همه دنبال پلنگ هستند ولی از دیروز تا الان هنوز موفق به گرفتن پلنگ نشده‌اند(البته کمی عجیب به نظر می‌رسد، ولی به هر حال از ایران تا هند هم راهی نیست!)

تلگراف می­‌نویسد که پلنگ در یک کارگاه چوب‌بری مخفی بوده است که با جا به جا کردن چوب­‌ها مخفی‌گاهش لو رفته است. پلنگ متواری شده و مسیرش به بیمارستان افتاده، یک بخش بیمارستان را خالی کرده‌اند و درها را قفل، ولی همان‌طوری که می­‌بینند، پلنگ درشت هیکل از سوراخی در دیوار بیمارستان بیرون پریده و گریخته است. حالا این‌که چرا دیوار بیمارستان سوراخ دارد بماند، و این‌که چرا تفنگ بیهوش‌کننده به جای چوب دست کسی که جلوی سوراخ ایستاده نیست هم بماند!

معاون پلیس گفته است:«پلنگ آخرین بار ساعت سه و نیم صبح دوشنبه در خیابانی نزدیک بیمارستان دیده شده است و دیگر دیده نشده است.»

پلنگ هم اکنون متواری است و مقامات محلی شهر را تا دستگیری پلنگ تعطیل کرده‌اند. ما در شبگار ضمن ابراز هم‌دردی با هفت نفر زخمیان این ماجرا، به شدت از پلنگ طرفداری می­‌کنیم و امیدواریم از شهر بگریزد و بالاخره به جنگلش برسد، جنگلی که هر روز کوچک‌تر می­‌شود.

برای مطالعه بیشتر به تلگراف و پایگاه اخبار مراجعه کنید.

INDIA-ENVIRONMENT-WILDLIFE-LEOPARD INDIA-ENVIRONMENT-WILDLIFE-LEOPARD

it is for test
مدیر
0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback)‌های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها